Momenty kryzysowe pokazują, jak ważna jest solidarność oraz umiejętność zjednoczenia się w obliczu przeciwności. Nie inaczej było i tym razem. Za sprawą ogólnopolskiej akcji Powrót do koloru udało się wesprzeć liczne salony fryzjerskie, a przy okazji uratować wiele fryzur, które zdecydowanie potrzebowały fachowej pomocy.
Zawody związane z branżą beauty wykonuje w Polsce ponad 300 000 osób. Ze względu na wprowadzone ograniczenia, ich działalność została całkowicie zawieszona. Przeprowadzona kampania stanowiła pewne rozwiązanie, które pomogło salonom fryzjerskim przetrwać najtrudniejszy moment.
Kampania społeczna Fryzjerzy Fighterzy
Celem akcji było ułatwienie salonom powrotu do działalności w momencie, kiedy restrykcje zostaną na tyle ograniczone, że będzie możliwe wykonywanie usług fryzjerskich. Ten moment niedawno nastąpił, w związku z czym w ruch poszły farby zapewnione m.in. przez RICA oraz inne marki wchodzące w skład grupy FaleLokiKoki.
Jak przebiegała akcja Powrót do koloru? Salony fryzjerskie, które były zainteresowane udziałem w inicjatywie rejestrowały się na stronie moment.pl, a następnie udostępniały możliwość zakupu specjalnego bonu w cenie 100 zł. Stanowił on voucher na wykonanie prostej usługi koloryzacji, czyli np. farbowania odrostów, która może być zrealizowana po przywróceniu działalności salonów. Dodatkowo marki grupy FaleLokiKoki do każdego bonu przekazywały farby, co dodatkowo zmniejszało koszt wykonania usługi.
Sukces akcji Powrót do koloru
Wspólnie rozdaliśmy 100 000 farb! W promowanie akcji włączyli się liczni blogerzy i influencerzy. Skala pomocy była zaskakująco wysoka, a dzięki zaangażowaniu klientów, którzy wsparli swoje ulubione salony, wiele z nich mogło przetrwać najtrudniejszy czas i sprawnie powrócić do świadczenia usług.
Wierzymy, że fryzjerzy są prawdziwymi wojownikami. To grupa zawodowa, która z powodu pandemii całkowicie musiała zawiesić swoją działalność, jednak nie ograniczyło to w żaden sposób ich kreatywności i pasji w działaniu. Dlatego cieszymy się, że RICA mogła uczestniczyć w akcji i wspomóc wielu fryzjerów, którzy obecnie intensywnie pracują nad włosami klientów.