W czerwcowym wydaniu magazynu Hair Trendy ukaże się wywiad z trenerem i szkoleniowcem RICA, Dominikiem Podwiką. Zachęcamy do prześledzenia wywiadu w którym autor kolekcji Unobvious, opublikowanej także w zagranicznych mediach takich jak: Estetica (IT, DE), czy Peluquerias Hair Styles (ES) opowiada o rysach swojej ścieżki zawodowej, wspomina o szkołach fryzjerskich, które do dziś pozostają Jego inspiracją oraz uzasadnia dlaczego wybrał kosmetyki RICA do wykonywania usług w swoim wrocławskim salonie.
Kolekcja UNOBVIOUS
Letnia kolekcja „nieoczywistość” powstała we współpracy z grupą znajomych autora, odpowiedzialnych za makijaż oraz sesję zdjęciową. To kolekcja wiosna/lato cechująca się lekkimi, krótkimi fryzurami, gdzie główną rolę gra forma, czyli ostre, geometryczne cięcie połączone z bardzo odważną koloryzacją wykonaną kosmetykami RICA z linii Chromoplus. Linia ta, to system trwałej koloryzacji pielęgnacyjnej, cechująca się intensywnością, połyskiem i trwałością kolorów. Kosmetyki te, są w 100% WEGAŃSKIE, przetestowane dermatologicznie, co zapewnia wysoką tolerancję skóry. Zaproponowane na letni sezon fryzury nawiązują do formy pixi oraz short bob. Szczegóły możecie doczytać w wywiadzie dla Hair Trendy, jednak jak wspomina autor kolekcji – tak ujęte blondy łączone z różem i fioletem „podkreślają osobowość”.
Decyzja o drodze zawodowej – fryzjerstwo
W życiu wielu z nas pojawiają się różne zmienne, które wpływają na nasze zainteresowania i kierują naszym doświadczeniem inaczej, niż się spodziewamy. Podobnie było z drogą do zawodowstwa Dominika, który miał spędzić w Londynie wakacje podczas studiów, a w stolicy Anglii żył aż 8 lat i nie od razu podjął pracę w branży fryzjerskiej, jednak z upływam czasu to właśnie kreatywny świat „beauty” i fryzjerstwo pochłonęło Go tak bardzo, że jest jednym z nielicznych certyfikowanych Polaków uczących się sztuki fryzjerskiej w Akademii Tony&Guy. Jak wspomina Dominik, początkowo praca w Akademii wymagała wielu nadprogramowych godzin praktyki oraz perfekcyjnego opanowania trzynastu klasycznych cięć. W wywiadzie dla Hair Trendy Dominik wspomina o tym, jakich dodatkowych ruchów wymagała od Niego chęć specjalizacji i zdobycia doświadczenia w słynnej Akademii Tony&Guy. Opowiada o tym, co spowodowało, że zdecydował się na kluczowy krok w swojej karierze, nadmienia w których powszechnie znanych dzielnicach Londynu stawiał pierwsze kroki jako zawodowy fryzjer oraz jak praca w zawodzie wpływa na umiejętności dydatktyczne oraz interpersonalne, które przekłada na wszystkie szkolenia, które prowadzi dla marki RICA Polska.
Dlaczego stawiać na kosmetyki RICA?
Cenną cechą produktów RICA jest fakt, że są pochodzenia naturalnego. To pozwala na uzyskiwanie widocznego efektu pielęgnacyjnego podczas zabiegów oraz wpływa na końcowy efekt cięć lub koloryzacji. W udzielonym przed trenera wywiadzie widać jasne wskazanie na intencjonalne i wnikliwe poszukiwanie kosmetyków dobrych jakościowo, także dlatego, że czynnik jakości odgrywa istotną rolę również w świadomości klientów. Dominik Podwika mówi, że gdy poszukiwał nowych produktów, szczególnie do koloryzacji – trafił na markę RICA. Zdobywając szereg informacji i realnie budując swoje przekonanie na temat marki, wprowadził kosmetyki RICA do swojego salonu na wyłączność. Jak przyznaje w wywiadzie: „Jako edukator nie mogę pracować innymi kosmetykami, ale moi pracownicy mogliby to robić. Jednak zupełnie nie mamy potrzeby wprowadzenia innych marek”.