Rozmowy z ludźmi biznesu zawsze stanowią wartość dla czytelnika. Szukamy w nich inspiracji, podpowiedzi, rady i sprawdzonych rozwiązań. Tym razem zapraszamy na rozmowę z Martą Truniarz – właścicielką salonu fryzjerskiego Look Room Holistic Beauty Center w Rzeszowie, który należy do grona ambasadorów marki Rica.
Czym charakteryzuje się obowiązująca moda fryzjerska?
Trendy w obecnej modzie wyraźnie pokazują, że wszyscy chcemy odreagować pandemiczną izolację. Tęsknota za podróżami, swobodą i beztroską widoczna jest w kolorowych stylizacjach nie tylko na wybiegach, ale również na ulicach miast. Podobne zachowania możemy zaobserwować w preferencjach klientów salonów fryzjerskich.
Najbardziej pożądane koloryzacje w tym sezonie to?
Dotychczas najmodniejsze koloryzacje były w chłodnych odcieniach, ale na szczęście ulega to zmianie. Osobiście uważam, że bez odpowiedniego makijażu niewielu dziewczynom było w tym odcieniu do twarzy. Szarości ustępują miejsca przepięknej, trójwymiarowej koloryzacji o nazwie stone blonde – to włosy w naturalnym tonie, które łatwo utrzymać pomiędzy wizytami w salonie. Coraz chętniej klientki pytają również o koloryzacje odważne, zdecydowane, które pozwolą im się wyróżnić.
Które produkty poleciłabyś do codziennej pracy w salonie?
Moim absolutnym must have pracy salonowej jest serum wielofunkcyjne Opuntia Oil Treatment. Jest to genialny produkt, który pokochały również klientki i większość chce go mieć w swojej codziennej pielęgnacji domowej.
Czy masz swoją ulubioną linię do koloryzacji włosów? Poleciłabyś coś sprawdzonego naszym czytelnikom?
Jak można było się domyślić z moich wcześniejszych wypowiedzi, uwielbiam robić blondy zwłaszcza te kreatywne, wykonywane różnymi technikami. Natomiast od kiedy współpracuję z marką RICA jestem niezmiennie pod ogromnym wrażeniem koloryzacji kwasowej Colordem i brązów powstających przy jej udziale. Jest, to koloryzacja demi- permanentna, która nie powoduje rozjaśniania włosów, ponieważ działa przy bardzo niskich stężeniach nadtlenku wodoru. Dzięki temu proces koloryzacji nie jest agresywny, a włosy pozostają zdrowe i są nieprawdopodobnie lśniące.
Jak to jest być salonem ambasadorskim marki Rica?
Odpowiem tak – modnie jest być salonem ambasadorskim marki RICA, ponieważ w końcu jest trend na ekologię. Przy tworzeniu tego miejsca zależało mi przede wszystkim na tym, by był to salon, w którym wieloaspektowo będziemy podchodzić do piękna. Stąd nazwa Look Room Holistic Beauty Center. Bardzo świadomie i z dużą rozwagą wybrałam markę RICA, ponieważ zależy mi na tym, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Rica jest marką wegańską, zaawansowaną technologicznie, ma naturalne składy i nie testuje kosmetyków na zwierzętach. Ponadto znaczna ich część jest w 100% wegańska. Marka dba o ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i ocieplenie klimatu. Poza tym daje mi bogaty wachlarz działań, które wspierają rozwój salonu.
Ambasadorzy Rica to grupa profesjonalistów, którzy dzięki prowadzeniu świadomego biznesu i poprzez rozwój swoich salonów fryzjerskich, osiągnęli sukces i stanowią wzór do naśladowania dla innych osób z branży. Tak samo jak udzielająca wywiadu, Marta Truniarz. Stawiamy na wspólny rozwój, świadomą pracę, dbałość o środowisko oraz na wyłącznie ekologiczne i profesjonalne kosmetyki. Zapraszamy do naszego świata!