Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Regulamin Konkursu „#dzieńkobietzRica”
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa warunki uczestnictwa w konkursie organizowanym pod nazwą „#dzieńkobietzRica” („Konkurs”).
2. Organizatorem Konkursu („Organizator”) jest Limited Distribution Sp. Z o. o. Sp. Kom., z siedzibą w ul. Wiertnicza 169, 02-952 Warszawa, NIP 9671421839, REGON 380961334, wpisana do KRS pod nr 0000744035.
3. Konkurs prowadzony jest w serwisach społecznościowych Instagram i TikTok na oficjalnych profilach marki „Rica Polska”, zwanych dalej „Profilami”, przy użyciu płatnej promocji.
4. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany ani związany z serwisami Instagram i TikTok. Serwisy te nie ponoszą odpowiedzialności za jego przebieg.
5. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.ricapolska.pl. Skrócony link do Regulaminu znajduje się również w BIO Profili na Instagramie oraz TikToku.
§ 2. Czas trwania Konkursu
1. Konkurs rozpoczyna się w dniu 8 marca 2025 i trwa do dnia 15 marca 2025.
2. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu nie będą uwzględniane.
3. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 17 marca 2025, za pośrednictwem postu lub relacji w serwisach Instagram i TikTok (na Profilach Organizatora).
4. Organizator ma prawo przedłużyć termin trwania konkursu w wyjątkowych sytuacjach.
§ 3. Warunki uczestnictwa
1. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Osoby niepełnoletnie (powyżej 13. roku życia) mogą wziąć udział w Konkursie pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego. Organizator ma prawo żądać przedstawienia takiej zgody w formie pisemnej lub dokumentowej np. w formie skanu.
3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
4. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy i współpracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny.
§ 4. Zadanie konkursowe
1. Zadanie konkursowe polega na:
o Napisaniu w komentarzu pod postem konkursowym (na Instagramie) lub pod filmem konkursowym (na TikToku) odpowiedzi na pytanie: „Kto i dlaczego jest najważniejszą kobietą w Twoim życiu?”
o Opcjonalnym oznaczeniu tej osoby (jeśli posiada konto w serwisie) i krótkim dopisaniu kilku słów, aby wiedziała, jak ważna jest dla Uczestnika.
2. Warunkiem prawidłowego zgłoszenia jest:
o Dodanie komentarza pod właściwym postem lub filmem konkursowym opublikowanym przez Organizatora w okresie trwania Konkursu,
o Akceptacja niniejszego Regulaminu.
3. Uczestnik może zgłosić więcej niż jedno zgłoszenie. Komentarz pod postem konkursowym (na Instagramie) i pod filmem konkursowym (na TikToku) będzie liczony jako oddzielne zgłoszenie.
4. Zgłoszenia nie mogą zawierać treści obraźliwych, naruszających prawa osób trzecich lub sprzecznych z prawem.
§ 5. Zasady wyłaniania zwycięzców
1. Spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń (komentarzy) nadesłanych w terminie trwania Konkursu, komisja konkursowa powołana przez Organizatora („Komisja”) wybierze 3 najciekawsze, najbardziej kreatywne lub wzruszające odpowiedzi. Przy ocenie nagradzanych prac konkursowych, Jury kierować się będzie swoim swobodnym uznaniem, biorąc pod uwagę kryterium kreatywności, wrażliwości, pomysłowości i oryginalności, jak również zgodności z tematem Konkursu.
2. Decyzja Komisji jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
3. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 17 marca 2025 w poście lub relacji (Stories) na Profilach Organizatora w serwisach Instagram i TikTok.
4. Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami poprzez wiadomość prywatną w ciągu 3 dni roboczych od ogłoszenia wyników. W przypadku braku odpowiedzi zwrotnej od zwycięzcy w ciągu 7 dni roboczych, prawo do nagrody przepada.
§ 6. Nagrody
1. Nagrodami w Konkursie są 3 spersonalizowane zestawy kosmetyków o wartości do 300 zł brutto każdy (przedział cenowy określony w oparciu o wartość detaliczną produktów).
2. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani zamianie na inną nagrodę.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zwycięzcy, aby prawidłowo dostarczyć Nagrodę.
4. Wysyłka nagród nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia danych do wysyłki przez zwycięzcę.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości podane przez uczestnika (np. błędny adres dostawy) oraz za działania firm kurierskich.
§ 7. Prawa autorskie i dane osobowe
1. Uczestnik oświadcza, że przysługuje mu prawo do treści (komentarza) i nie narusza ono praw osób trzecich. Wszelkie roszczenia osób trzecich w ww. zakresie będą kierowane przez Organizatora bezpośrednio do Uczestnika Konkursu, który wraz ze zgłoszeniem konkursowym Utworu zwalnia Organizatora z jakiejkolwiek odpowiedzialności w tym zakresie. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia w przypadku wątpliwości dotyczących praw autorskich.
2. Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojego komentarza/zgłoszenia konkursowego oraz imienia i nazwiska lub pseudonimu w materiałach promocyjnych dotyczących Konkursu, w tym na profilach społecznościowych Organizatora, na publikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz na innych nośnikach elektronicznych i tradycyjnych, a także na wykorzystanie zgłoszenia konkursowego w celach marketingowych i promocyjnych Organizatora.
3. Dokonanie zgłoszenia konkursowego jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem wszelkich autorskich praw majątkowych na Organizatora do wykorzystania z nadesłanych zgłoszeń konkursowych (odpowiedzi) lub ich części na wszystkich polach eksploatacji, tj.:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu;
b) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie
oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
4. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Limited Distribution Sp. Z o. o. Sp. Kom. z siedzibą w ul. Wiertnicza 169, 02-952 Warszawa. Dane przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców, wydania nagród oraz w celach sprawozdawczych i podatkowych (jeśli dotyczy).
5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w Konkursie. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych, prawo ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu.
6. Zasady przetwarzania danych osobowych i polityka prywatności znajdują się na stronie https://ricapolska.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 8. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu mogą być zgłaszane na adres e-mail: info@ricapolska.pl z dopiskiem „Reklamacja – #dzieńkobietzRica”.
2. Reklamacje można zgłaszać najpóźniej w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony w takiej samej formie, w jakiej złożył reklamację (e-mailowo).
§ 9. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, grą na automacie ani grą w formie loterii promocyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji postanowień Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, przy czym zmiany nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników. O zmianie Regulaminu Organizator poinformuje na swoich Profilach w serwisach społecznościowych.
3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu.